РАДИ КОЛЕДЖУ
НАПРЯМКИ РОБОТИ
- Організація і забезпечення діяльності та координація системи методичної роботи в коледжі.
- Спрямування навчально-виховної роботи коледжу на формування у майбутніх фахівців високого професіоналізму, педагогічної
майстерності, бажання виробити індивідуальний стиль педагогічної діяльності, готовності працювати творчо, вдосконалювати свій характер, розвивати світогляд.
- Модернізація змісту, форм, методів і засобів навчання, впровадження новаторських ідей, інноваційних технологій.
- Вивчення чинних нормативних документів у галузі освіти та вищої освіти, розпоряджень та наказів Міністерства освіти та науки України.
- Систематичне вивчення і аналіз навчальних планів, програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій щодо змісту і методів навчально-виховного процесу в цілому.
- Забезпечення підвищення якості організації навчального процесу, проведення поточного та модульного контролю, запровадження ефективних схем поєднання навчальної та наукової роботи.
- Продовження роботи по удосконаленню обладнання навчальних кабінетів, лабораторій та майстерень; комплексу методичного забезпечення викладання предметів, дисциплін.
- Забезпечення виконання Галузевих стандартів вищої освіти України у навчально-виховний процес.
- Формування позитивного ставлення педагогів до методичної роботи та їхніх умінь здійснювати науково-дослідну роботу.
- Створення умов для розвитку спільної творчості викладацького та студентського колективів.
- Зміцнення демократичних принципів управління вищим навчальним закладом з широким залученням до цього процесу студентського самоврядування.
- Забезпечення впровадження у практику роботи педагогів новітніх досягнень науки в галузі педагогіки, психології та теорії викладання навчальних дисциплін з метою.
- Створення умов для підвищення освітньо- наукового та професійного рівня педагогів.
- Поглиблене вивчення методики викладання найскладніших розділів певних предметів та дисциплін з демонстрацією відкритих занять.
- Здійснення заходів щодо трансформації у практику роботи передового педагогічного досвіду та елементів нових педагогічних технологій, відвідування різноманітних науково-практичних семінарів та конференцій.